02 decembrie 2013

La multi ani,iubirea mea!!!

Raieeeee,LA MULTI ANI!!!! 


In primul rand vreau sa ii multumesc lui Dumnezeu ca m-a adus din nou langa tine si sper sa reusesc sa iti demonstrez cat de mult te iubesc si cat de mult apreciez ca ma iubesti si tu.


Tu esti fericirea mea,iubirea mea,luna si stelele mele  


Sper sa te vad mereu fericit,sa reusesc sa fiu mereu alaturi de tine si sa fiu mereu acea persoana care sa reuseasca sa te faca sa uiti de orice suparare.


Sper sa ai parte toata viata numai de bucurii,de iubire si de tot ce ii mai frumos.


Vreau sa stii ca esti un om minunat,cu un suflet de aur,iubitor si "lud"  


Si sa mai sti ca eu te iubesc cu toate calitatiile(alea multe) si defectele tale(alea putine)  


De fiecare data cand tu zambesti si mai ales atunci cand eu reusesc sa te fac sa zambesti,atunci eu sunt cea mai fericita.

Pentru ca tot ce conteaza pentru mine e fericirea ta!Si mereu o sa fie asa!


La multi ani inca odata,soarele meu si sper sa fiu langa tine si cand implinesti 95 de ani,sa te trezesc si atunci duminica cu chiftelute,sa fac cafeaua mai buna ca tine,sa punem si atunci bilete la Public Bet in fiecare zi,sa te iau in brate in fiecare seara si sa iti spun cat de mult de iubesc!!!



Semnat, sufletul care te iubeste cel mai mult (alias "Raiutza") :*

Niciun comentariu: