01 noiembrie 2014

1 Noiembrie.Azi mi-am descarcat sufletul

Niciodata nu am crezut ca ma pot simti atat de linistita si atat de aproape de tine....

E a doua oara in viata mea cand vin singura aici...prima data am venit fara niciun motiv,pentru simplul fapt ca am simtit ca este singurul loc din lume unde pentru o clipa pot uita de toate grijile,de toate supararile.
Exact asta am simtit si acum.In timpul asta petrecut aici,am uitat de toate.Sau mai bine spus,m-am descarcat de toate.
Ti-am povestit in gand atatea lucruri....Si chiar daca asta se intampla des,sa stau si sa ma gandesc "Tati,ce bine ar fi aici sa imi spui parerea ta!" sau "Tati,ce bine ar fi sa fi aici sa...."... defapt totul se rezuma la "ce bine ar fi sa fi aici!"....
As avea atata nevoie de tine...defapt de cand ai plecat cred ca nu a existat o clipa sa nu am nevoie de tine.Si acuma dupa atatia ani,inca ma revolt cateodata cu vesnica intrebare "De ce?"...si inca tot nu am gasit un raspuns...
Cateodata ma intreb cat de diferita ar fi fost viata mea cu tine in ea...cat de bine ar fi fost si pentru mine,si pentru mama,pentru buni,pentru toti...
Cat de bine ar fi fost sa il cunosti si tu pe Robi.Sa faceti impreuna tractoare :))
Cat de bine ar fi fost sa fi aici sa ma certi asa cum doar tu stiai....
Sa ai incredere in mine si acum,asa cum ai avut tot timpul...
dar sa stii ca eu deja mi-am imaginat toate astea...
E atat de greu cand ma gandesc la copilarie...la cat de mult ai putut sa ma iubesti...cu cat drag ma strangeai in brate de fiecare data cand intrai pe poarta...dar astea sunt toate amintirile mele,care nu o sa mi le poata lua nimeni...nici macar sa incerce...

Mi-e dor de tine...si dorul asta il sti doar tu si Dumnezeu...pentru ca doar cineva care poate vedea in sufletul meu poate sa inteleaga ce simt....in rest,nu mai astept sa imi inteleaga nimeni acest dor.pentru ca e peste limita imaginatiei acest dor sau defapt durere...doar cine simte poate intelege... 

Imi ramane doar sa ma uit la cer...si sa iti multumesc pentru omul cu suflet cald care ai fost,tata minunat,erou al vietii mele....


Niciun comentariu: