20 decembrie 2012

Gossip Girl- Done √


Si uite ca am mai terminat inca unul dintre serialele mele preferate.
Ultimele trei episoade din Gossip Girl au reusit sa ma tina treaza pana la ora 04:00.Imi pare rau ca s-a terminat si parca sunt putin dezamagita de ultimul episod.Chiar daca a fost un final fericit,pot spune ca a fost putin cam fortat.Dupa ce pe tot parcursul serialului,iubirea dintre Chuck si Blair pare imposibil de implinit,in ultimul episod,ei ajung sa fie impreuna mult prea brusc si prea usor.Dar brus sau nu,nunta dintre Chuck si Blair era ceea ce toti fanii Gossip Girl asteptau! Finally! :D
                                                         
Dar oricum s-ar fi terminat,pot spune ca Gossip Girl va ramane printre serialele mele preferate,la fel ca si Desperate Housewives.
In aceasta noapte nu am de gand sa mai vizionez niciun serial,chiar daca mai sunt multe episoade care asteapta sa fie vazute :D
Asa ca,noapte buna tuturor :*

Niciun comentariu: