03 octombrie 2014

Klaus Iohannis

Nu prea imi gasesc cuvintele potrivite pentru a incepe si asta din doua motive posibile: fie din cauza ca am prea multe ganduri/idei despre aceasta tema pe care nu stiu cum sa le pun in scris fara a fi intelese gresit,fie din cauza ca toate aceste ganduri nu au la baza decat intuitia mea,texte din mass-media,pe care cu greu le mai cred si speranta intr-un om pe care incerc sa il cunosc tot mai mult.

Sunt un simplu cetatean cand vine vorba de viata politica a Romaniei,la fel ca si oricare dintre voi.
Un simplu cetatean care si-a pierdut increderea in toti cei care jucau hora politicii romanesti in ultimii ani.
Un simplu cetatean care pana acum catva timp era dispus sa nu profite de dreptul egal de care beneficiem toti,de dreptul la vot,din simplul fapt ca nu puteam accepta sa merg sa aleg "dintr-un cos cu mere stricate,un mar care sa fie macar cu 1% mai putin stricat decat restul".

Toate astea pana acum. 

Nu pot spune ca exista un motiv anume pentru care mi-am schimbat parerea despre mersul la vot in aceasta toamna,desi mai mult ca sigur totul a inceput de la schimbarile si modul in care lucrurile au inceput sa se schimbe in orasul meu,Ineu.


Ineul pentru mine mereu a fost un oras frumos,linistit,cu oameni frumosi si cu..... "buruiana" lui....Dar aspectul orasului s-a schimbat enorm,in bine,in frumos,din momentul in care a aparut in frunte lui un om pe care il admir,un om in care cred,un om datorita caruia pot spune ca am reinceput sa cred in politica romaneasca,un om care a redat Ineului culoarea,iar cetatenilor,ca si mine, speranta intr-un viitor mai bun.


Momentan nu fac parte din niciun partid politic,deci tot ce afirm se bazeaza strict pe ceea ce vad ochii mei si pe ceea ce imi spune intuitia.











Un alt motiv pentru care mi-am schimbat parerea este Klaus Iohannis.

Nici macar nu am cautat sa gasesc un candidat in care sa incep sa cred,deci faptul ca mi-am indreptat privirea spre el si faptul ca am inceput sa citesc despre el,in primul rand ca si om,iar apoi ca si politician,se datoreaza intuitiei mele.
Cum spuneam si la inceput,nu sunt nici experta si nici nu il cunosc personal.Am citit doar lucruri care se afla la indemana oricarui cetatean cu conexiune la internet.Poate am cautat mai mult decat unii dintre voi.Poate gresesc.Poate nu.Dar un lucru e sigur: imi asum riscul de a crede in el,deoarece il simt mai diferit decat ceilalti.Daca gresesc si voi fi dezamagita de alegerea mea,mi-o asum.Dar pentru moment,Klaus Iohannis imi inspira incredere.


Nu spun ca ar fi capabil sa schimbe Romania intr-o zi.

Nu spun ca nu ar putea cadea in jocul murdar practicat in politica romaneasca.
Nu spun ca are planurile perfecte pentru tara noastra.
Nu spun ca o sa fie corect.
Nu spun ca o sa castige aceste alegeri.
Nu spun nimic din toate astea..... dar,in acelasi timp,toate acestea sunt lucrurile pe care mi le doresc! :)



Iar in incheiere as dori sa spun ca nu am scris aceasta postare cu scopul de a supara pe cineva.Respect alegerea fiecaruia si respect faptul ca alte persoane sustin un alt candidat. E o simpla postare despre modul in care parerea mea despre alegeri s-a schimbat si despre candidatul in care eu cred. :)

Niciun comentariu: